21 Ekim 2015 Çarşamba

Net Turbo - RecSpeed %100

Merhaba arkadaşlar İnternetinizi güçlendirmeniz için bir program yazdım.
İletişim için:Fb.com/xrecrawx  (Recep Sarkık)


Programa İnanmayanlara Konuyu tamamen Okumalarını rica ediyorum... Bunu şöyle açıklıyabilirim.. Örneğin biz neden İdm (İnternet Download Manager ) kullanıyoruz.. Dosyalarımızı daha hızlı indirebiliyor.. Bunu dosyaları parçalara bölerek indiriyor.. Örnğin , İnternetimiz 8 mbps diyelim Bilgisayarımız bize hiçbir zaman son sürat imkanı vermez.. Yani 8 mbps lik bir modem'iniz var.. Sen download ederken en fazla 1.mbps ye çıkabilirsin.. Programın ne yaptığınızı öğrenmek istersen, Gereksiz internet dosyalarını , Gereksiz servis dosyalarını , ve bağlantımızı düşüren pc ayarlarını optimize ederek .. Almamız gereken asıl hızı bize sunuyor.. Uzun zamandır araştırma yaptım deneme yanılma yollarıyla, Hiçbir programın gözle görülür artış yaşattığını görmedim.. Ve bu ayarları kendim düzenlemek istedim.. Anlatabildiysem ne mutlu bana...

Diğer bir örnek ise.. Telefondan wifi açınca pc ye göre kat kat daha hızlı sayfalar açılıyor ve download upload hızı 2 katına kadar çıkıyor.. Çünkü akıllı telefonlar bu ayarları optimize ederek sunuluyor..

Aşağıda indirme linki+video'lu anlatım+programın ekran görüntüsü bulabilirsiniz...



Program adı = RecSpeed Net Turbo

Çıkış Tarihi = 27.07.2015

Setup Boyutu = 856 Kb

Kurulum sonrası boyut = 3 Mb

Program Açıklaması = Bilgisayarınızı internetten tam verim aldırtmaya yarayan

bu programı herkez için ücretsiz kullanıma sunmuş bulunmaktayım..


Programı kullanmadan önce 
SpeedTest.net adresinden hızınızı test edebilirsiniz..

Programı kullandıktan sonrada SpeedTest.net adresinden hız artmışmı diye bakabilirsiniz..


İndir loğosuna tıklayarak indirebilirsiniz


Video'lu Anlatım




Programın ekran görüntüsü







= Virüs Tarama Sonuçları =

Virüs Total = Setup > Sonuç

Virüs Total = Uygulama Dosyası > Sonuç


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 yorum:

  1. Ben derimki VATANDAŞI KANDIRMAYIN

    YanıtlaSil
  2. VATANDAŞI KANDIRMAYIN DEDİM AMA HİÇ BİRŞEYE YARAMADIĞININ ISPATI İÇİN ÇEKTİĞİM RESİMLERİ GÖNDEREMEDİM :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resim linklerini atabilirsin rahat ol.kimseyi kandırdığım yok kendi denemediğim hiçbir şeyi paylaşmıyorum programın mantığı şu dns temizleme ve cclear gibi temizleme yapması yani kısaca manuel olarak olarak kendinizde bunları yapabilirsiniz.program tek tıkla bunları yapması farkı bu

      Sil